close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שרציתם לדעת על עגילים צמודים

מערכת שורשטז אב, תשפא25/07/2021

עגילים צמודים הפכו פופולאריים במיוחד בשדרוג הופעה ויצירת רושם ראשוני חיובי. לעומת צמידים או שרשראות

תגיות:
ליצירת רושם ראשוני יש חשיבות מכרעת בלא מעט מקרים. מפגש ראשוני בדייט, ראיון עבודה, הרצאה בפני קהל, ואפילו בפגישות עסקיות, כולם מצריכים מאיתנו רושם ראשוני חיובי, ומחקרים מראים כי יש לנו כמה שניות בודדות לעשות זאת. הדבר הראשון שאנחנו רואים הם הפנים, ולכן עגילים צמודים הפכו פופולאריים במיוחד בשדרוג הופעה ויצירת רושם ראשוני חיובי. לעומת צמידים או שרשראות, נראה כי מדובר בתכשיט שאף אישה לא תוותר עליו. מדובר בשדרוג קליל ומיוחד ליצירת הופעה מעניינת, וישנם לא מעט סוגים וסגנונות של עגילים צמודים, גם למי שמעוניינת לתת שדרוג עז ובולט יותר, וגם למי שמחפשת
תוספת מעניינת ועדינה להשלמת המראה היוקרתי.


קצת היסטוריה
אם נסתכל קצת על ההיסטוריה של עגילים צמודים נגלה כי גם נשים וגם גברים נהגו לענוד עגילים אלו, בעיקר בני המעמד הגבוה בתקופה בה שלטה האימפריה הרומית. עגילים צמודים היו סמל סטטוס ויוקרה, כאשר בתקופת הרנסנס התחלפו העגילים בקרב נשים בעיקר בתסרוקות מורכבות, צווארונים גבוהים וקישוטי שיער שונים. נוסף על כך, לא מעט נשים הסתובבו עם כיסוי ראש שהסתיר גם את האזניים, מה שגרם לפופולאריות של העגילים לדעוך. אם נתבונן קצת יותר לעומק נוכל לשים לב כי החומרים הפופולאריים ביותר ליצור עגילים בעת העתיקה היו ברונזה, זהב וכסף, חומרים יקרים לכל הדעות. גם אבני חן, זכוכית ואמייל היו משולבים בעגיל באותה העת. שיבוץ של יהלומים הפך פופולארי בסביבות המאה ה - 17, שם גם התפתחה והשתפרה הטכניקה של שיבוץ וליטוש של יהלומים. באותה תקופה היה ניתן לראות שינוי אופנתי גדול שחשף את הצוואר והאוזניים, מה שגרם לפופולאריות של עגילים צמודים לעלות בשנית, ומאז ועד היום הם משמשים כפריט אופנתי מבוקש.

בחירת עגילים צמודים בצורה נכונה
בחירה של עגילים צמודים יכולה להיות לעיתים משימה לא פשוטה כפי שנהוג לחשוב. ישנו מגוון רחב של עגילים וסגנונות, וכל אישה מתחברת לסגנון עיצובי אחר. בראש ובראשונה נתחיל בבחירה של מקום מתאים, סטרילי ומיומן בניקוב חורים באוזן. ישנם לא מעט מקומות שמציעים מגוון רחב של עגילים כולל ניקוב במקום, כך שתוכלי לבחור ישר את העגיל בו את מעוניינת, ולא להתחיל עם עגיל רפואי סטנדרטי ולהחליף בהמשך לעגיל שבחרת. שנית, חשוב להחליט על הסגנון אליו את מתחברת. אם את מעוניינת בעגילים צמודים לטובת הופעה ייחודית תוכלו לבחור בעגילים דרמטיים וגדולים יותר. לעומת זאת אם את מעוניינת בהופעה קצת יותר עדינה ופחות בולטת, ישנן מגוון רחב של עגילים צמודים עדינים וקטנים שיכולים להתאים לך. עוד פרט שחשוב להתעכב עליו הוא החומר ממנו מיוצרים העגילים. יש נשים שמתחברות לעיצוב כסוף או מוזהב, ויש נשים שחומרים מסויימים מייצרים אצלם אלרגיה בעור. לבסוף החליטי על התקציב אותו את מעוניינת להוציא, ובחרי מתוך המגוון המוצע לך.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה